Každý podnik potřebuje mít reprezentativní webovou stránku, o tom není pochyb. Pokud patříte k lidem, kteří své podnikání teprve rozjíždí, možná trávíte čas nad budováním zmiňované webové stránky. V současné době sice existuje řada profesionálů, kteří by vám webové stránky udělali perfektně a rychle, ale lidé zkrátka nechtějí svěřovat to, co dokážou udělat sami, jiným. Ovšem lidé si neuvědomují, že se mohou při tvorbě webu svého podniku dopustit chyb, které pak mají negativní dopad na web jako takový, tedy i na podnik.
Spouštíte web, který nikdo předtím neviděl
Než se rozhodnete spustit web, ukažte ho někomu. Víc očí víc vidí. Možná se stalo, že jste přehlédli nějakou hrubku, nějakou chybu ve větě. Také vám někdo jiný může dát objektivní názor na danou stránku, jestli se mu líbí, jestli se mu nelíbí, co by vytknul nebo naopak pochválil. Pokud vypustíte do světa něco, co nikdo předtím neviděl, zaděláváte si na problém. Můžete mít na webu problematická místa, která neupravíte, protože je nebudete registrovat.
Nepřehlednost
Dát do stránky všechno, co chcete, to je sice hezké, ale nesmí to být nepřehledné. Pokud návštěvník při vstupu na stránku neví, co má udělat, pak ze stránky odejde, i když se o produkt, který nabízíte, zajímal. Stránky musí být přehledné, musí vybízet návštěvníky ke konkrétní akci, kterou mají udělat. Pokud takto web nevypadá, je načase ho přepracovat.
Neužitečný obsah
Aby se vám lidé vraceli na web, musíte mít užitečný obsah. I na webové stránce, která nabízí jistý produkt nebo službu, založte rubriku “blog”, kam budete pravidelně přidávat texty s užitečným obsahem. Web se stane pro internetové vyhledávače aktualizovaný, tím pádem atraktivní, což bude mít za následek posun ve výsledcích internetového vyhledávání. Pokud nejste přes texty, najměte si copywritera.