Kdo by nemiloval pizzu! Tento skvělý italský pokrm si někteří dávají každý den, když jdou z práce, protože se obchůdky s pizzou nachází třeba v podchodech v metru. V současné době se obchody s pizzou opravdu velice rychle rozšiřují. Rychlého občerstvení tedy stále přibývá. Důvodem je fakt, že fastfoody s pizzou v čele jsou u franšízantů oblíbené. Moc dobře si totiž uvědomují, že pizza tu byla, je a bude.
Nápady tuzemského podnikání, ať už jsou jakkoli skvělé, nejsou nic oproti touze otevřít si známou franšízu, které bude vévodit právě pizza. Lidé, kteří chtějí podnikat, raději spoří peníze, aby si licenční smlouvu nějaké dobré mini pizzerie mohli odkoupit.
Franšízantům hraje také do karet fakt, že na český trh míří stále více a více značek nabízejících pizzu. Je opravdu z čeho vybírat. Dnes se pizza nachází nejen v obchodních centrech, ale je možní si ji koupit opravdu na každém rohu.
Proč jsou franšízy s pizzou tak oblíbené?
Často se jedná o podniky, kde se jídlo připravuje hned před zraky zákazníka. Ať už se jedná o drobné podniky v metru nebo velké italské restaurace, zákazník může vědět, jak je jeho jídlo připravováno, což velice cení a kvůli čemuž se opět vrátí.
Franšízy s jídlem nejsou jediné atraktivní
Je však třeba dodat, že franšízy, u nichž vládne jídlo, nejsou jediné atraktivní na trhu. V posledních letech roste zájem také o franšízy, které se zaměřují na péči o zdraví. Na trhu aktuálně působí hned několik franšízových sítí v podobě výživových prodejen nebo fitness center. Stále navíc přichází nové a nové projekty na český trh. Lidé začínají jen sršet nápady, které mohou vést k pevnějšímu zdraví a k lepší fyzické kondici.
Dokonce i u těchto franšíz zaměřujících se na péči o zdraví je návratnost investice rychlá. V průměru se jedná o návratnost investice během čtyř let.