Lego jako takové je velmi oblíbenou hračkou pro mladé architekty. Nehodí se však dětem malým, protože malé lego kostečky by se lehce mohly spolknout. Ovšem pakliže máte ratolesti starší, jednoznačně jim udělejte tu radost a kupte jim právě oblíbený dům z lega, který si mohou postavit sami dle návodu. Probudíte v nich logického ducha, protože někdy postavit danou budovu nebo stroj není tak jednoduché, jak se pole televizních reklam může zdát.
Samotná společnost Lego je v Česku velmi rozšířená. V poslední době se především rozrostlo konkrétně Lego Wear, a to pomocí franchisového řetězece. Pomocí tohoto systému podnikání se však nedaří této značce pouze v České republice, ale po celé Evropě. Především Lego Wear se stalo oblíbené kvůli tomu, že se dětí rádi oblékají jako své hračky nebo oblíbené animované postavičky z pohádky. Díky tomu, že značka pustila do kin i oblíbené filmy pro děti, tak se děti jednoduše chtějí oblékat jako tito hrdinové. Značka Lego wear v sobě nese kvalitní, funkční a hlavně pohodlné oblečení nejen pro chlapce, ale také samozřejmě pro dívky, a to konkrétně od dvou měsíců do zhruba dvanácti let.
Kolik prodejen už vlastní a jak se u nás rozeběhly franšízové provozovny?
Značka s oblečením se rozeběhla v Česku jako lavina, protože se opravdu rychle začala rozrůstat. Vlastní provozovna je pouze jedna, a to konkrétně v Praze v Galerii Harfa. Partnerských nebo franšízových provozoven je však hned několik! Nachází se nejen na různých místech České republiky, ale své oblíbence si značka našla také na Slovensku.
Jako každá společnost, tak i tato touží po nepřetržitém pokroku, proto jsou dveře plně otevřené všem, kteří se rozhodnou podnikat pod touto značkou. Otevřené dveře jsou takřka všem vhodným kandidátům, kteří v kapse však mají počáteční nutné investice, bez kterých to opravdu nejde nejen při franšízových začátcích, ale při žádném začátku podnikání.