Vybíráte nábytek? Určitě jste při vybírání nábytku narazili na český vyhledávač nábytku Favi, který je velice oblíbený zejména pro svou grafickou stránku. Český vyhledávač nábytku dnes a denně využívá mnoho lidí, na svědomí ho mají dva pánové, a to Jan Zajíc a Radomír Hejl. To, že se českému vyhledávači nábytku tak daří, potvrzuje ostatně i fakt, že vyhledávač působí nejen v České republice, ale také na Slovensku, v Rumunsku a také v Polsku. Nově se chystá expandovat, ale kam?
Vybírat to nejlepší z e-shopů různých značek a sjednotit to do jedné stránky – to je cíl oblíbeného českého vyhledávače nábytku Favi. Jak jsme zmínili, e-shop je dnes poměrně populární. Nemůžeme se tedy divit tomu, že se český vyhledávač rozhodl proniknout na další trh, kterým je trh maďarský.
O českém vyhledávači nábytku Favi
Favi vnikl na český trh v roce 2015. Na trhu tedy působí jen tři roky a už působí na hned čtyřech světových trzích a míří na trh pátý. V České republice vyhledávač spolupracuje s více jak šestistovkou e-shopu, také s kamennými prodejnami a díky velkým úspěchům zamířil nejdříve na Slovensko,dalšízmiňovanétrhybylydalšímivpořadí.
Ktakvelkéexpanziběhempouhých tříletdopomohlavelkáinvesticeputujícízkontainvestičnískupinyPaleFireCapital. Investicebylaudělenapředdvěmaletyavloňskémrocebyldokoupendalšípodílstejnou investičníspolečností.
První expanze financována ze svých zdrojů
Z dostupných informací je však patrné, že expanzi do Maďarska firma financuje už z vlastních zdrojů. Expanze na maďarský trh tak bude první expanzí, která nebyla dotována žádnou investiční skupinou.
Na maďarský trh má český vyhledávač nábytku zamířit s více jak 300 tisíci produktů, které pochází z dílny padesáti partnerských obchodů. Podle všeho se tato čísla mají v nejbližší době zvýšit, o kolik, to ostatně ukáže jen čas.
Český vyhledávač nábytku doufá v to, že budou tržby na maďarském trhu stejně velké jako v Česku. V Česku se tržby za zprostředkované služby odhadují na zhruba dvě miliardy korun.