Vzpomínáte si na McDonald’s, který se vyznačoval svými příliš mastnými hranolky, odbytými hamburgery, které jsme přesto milovali, plastovými brčky a velkým žlutým “M” v červeném poli, které bilo do očí vždy, když se v televizi objevila reklama na toto rychlé občerstvení? S takovým McDonald’s, jaké známe nyní, bude brzy konec. McDonald’s jako by podepsal smlouvu s matkou přírodou, protože se najednou začíná ubírat zvláštním směrem.
Od letošního září nejsou k dostání v rychlém občerstvení značky McDonald’s plastová brčka, což by se dalo chápat. Na sociálních sítích ve velkém funguje takzvaná výzva #neplastuj, kdy se lidé snaží co nejvíce zamezit plastovým výrobkům a nahrazují je kovovými nebo případně papírovými. McDonald’s se nechal strhnout davem, aby si neodradil své zákazníky, a aby mu neklesly tržby, ovšem tím, že nahradil plastová brčka papírovými, to ani zdaleka neskončilo.
Oblíbené rychlé občerstvení se totiž rozhodlo naprosto změnit svůj vzhled. První pobočka, která nevypadá jako klasická pobočka společnosti McDonald’s byla otevřena v Chicagu. A kupodivu do ní chodí lidé s žádostí o opravu svého mobilního zařízení značky Apple. Nové pobočky rychlého občerstvení totiž vypadají jako prodejny značky mobilních a jiných zařízení.
Dbá se na energetickou úspornost
Jak jsme zmínili, mnozí lidé se domnívají, že McDonald’s musel podepsat smlouvu s matkou přírodou, protože se najednou snaží dělat vše pro to, aby nedošlo k ničení životního prostředí. V současné době pracuje na svém projektu, během kterého dojde ke změně všech poboček rychlého občerstvené, které dnes známe díky velkému masivnímu žlutému M v červeném poli. Jenže nové pobočky už nebudou viditelné díky logu, ale zaujmou na míle svým vzhledem.
Rostliny jsou součástí vzhledu
Nové pobočky firmy McDonald’s totiž budou energeticky úsporné, což hraje do karet matce přírodě a neničí ji to. Nové pobočky jsou tvořeny jednou uličkou vedoucí přímo k pokladně a všude kolem je plno rostlin, které dodávají pobočkám příjemnost a útulnost.