Dnes se dá rozjet podnikání mnoha způsoby. Pokud nechcete zakládat svou vlastní společnost, která by měla těžké začátky, můžete se stát například franšízantem. Budete se tedy starat o novou pobočku už rozjeté společnosti, která moc dobře obstála v konkurenčním boji a která má už svou stálou klientelu. Na základě franchisingu podniká nejedna společnost, mezi nimi najdete například i rychlé občerstvení McDonald’s. Jestliže byste se chtěli stát franšízantem právě této společnosti, je třeba mít na paměti, že tato firma se rozhodla stát se zelenou.
McDonald’s, kterého známe jako síť rychlého občerstvení, které je hojně dostupné snad všem společenským třídám, se rozhodl připojit se k tisícům restaurací (konkrétně k 37 tisícům restaurací), které začnou používat ekologické obaly. Všechny odpady této firmy se tak stanou recyklovatelnými, a to už do roku 2025.
Že by nová strategie firmy?
Je všeobecně známo, že rychlé občerstvení svádí dlouhé konkurenční boje. Rychlých občerstvení je totiž všude habaděj, lidé si volí jídlo už jen díky oblíbenosti a díky ceně. Jelikož jsou ceny McDonald’s i KFC či jiných rychlých občerstvení poměrně vyrovnané, rozhodl se McDonald’s pro novou strategii, která právě spočívá v tom, že se stane zeleným.
Jedná se o novou marketingovou strategii, která v sobě nese i rozvážku jídla domů. Prioritou nové strategie však nebude rozvážka domů, ale bude jím právě stoprocentně ekologická řešení jednotlivých provozoven.
McDonald’s jako řetězec působící snad po celém světě
Je skvělé, že se právě toto rychlé občerstvení rozhodlo pro tento krok. Jedná se o nejoblíbenější rychlé občerstvení, které působí snad po celém světě. Pokud bychom měli sdělovat konkrétní čísla, řekli bychom, že McDonald’s působí ve více jak sto zemích celého světa a že každý den obslouží více jak sedmdesát milionů zákazníků. Jenom v Česku se denně vyrobí více jak šedesát tisíc cheeseburgerů.